Thursday, July 15, 2010

bermuleye sem baru...

16.57pm /15.7.10

ai.... xde mood je nak g kelas..
huhu.. sem baru nie biase la..mood
cuti masih dalam ati lagi....
tension gak coz rase bersalah xgi kelas
tp degil, malas n kepale ade batu ye
pasal..aku ikut kan je kate ati yg jahat
ponteng la kelas...
ari isnin-selase...rabu dtg khamis pun dtg..
tp ade la skip gak kelas..dasyat kan
coklat boy marah aku ponteng kelas.. tp nk wat
cmne.. mood xde..huhu.. tp xpe..
pasni aku dh janji ngn diri aku..kalu xsakit
n xde yg menghalang aku xnk dh ponteng kels
dh la sem nie for d 1st time aku ambik byk kedit
hour.. nk tau bpe? 19ch... xtau la leh focus or x..
leh skor or x.. sedangkan b4 nie ambk sikit pun sush
nk skor..huhu xtau la tawakal jela...sebenarye
aku plan lain tp coz ade masalah yg xdapt nk elak
n ikut member so aku gagahkan diri gak ambik byk kedit
hour.. hopefully dpt la focus..cuak gak nie..
so InsyaAllah aku grad short sem nie la kalu xde pape
yg menghalang.. kawan2 doakan sye ye..huhu..amin...
hem k la aku pun nk g swimming..n harap2 sem nie ok la
coz kalu kene repeat dh xlarat dh nie.. nauzubillah..
i will update later..bye...

No comments:

Post a Comment